NATASYA-LOGO-white.png

Polisi Penghantaran

POLISI PENGHANTARAN

  • Natasya akan menghantar email Pengesahan Pesanan kepada anda selepas pembayaran anda disahkan dan dengan penerimaan kami. Email yang mengandungi butir-butir pesanan anda termasuk kod produk, penerangan produk, invois dan alamat penghantaran. Jika anda tidak menerima email pengesahan penghantaran dalam tempoh 4 hari bekerja, sila semak ringkasan pesanan anda di “Akaun Saya” atau folder email sampah anda. Sebagai alternatif, anda juga boleh menghubungi Khidmat Pelanggan di talian +6(03) – 6141 7772 (Isnin-Jumaat 9.00 pagi – 01.00 petang dan 2.00 petang –  6.00 petang tidak termasuk Cuti Umum) untuk bantuan.
  • Natasya akan menghantar email Pemberitahuan Penghantaran bagi pihak syarikat logistik kami kepada anda selepas tempahan anda dihantar. Anda boleh mendapatkan nombor rujukan Pos Laju anda dan butir-butir penghantaran anda dalam email. Sila klik pautan berikut untuk mengesahkan pesanan anda. Jika anda tidak menerima email pemberitahuan penghantaran, sila periksa ringkasan pesanan anda di “Akaun Saya” atau email sampah anda. Sebagai alternatif, anda juga boleh menghubungi Khidmat Pelanggan di talian +6(03) – 6141 7772 (Isnin-Jumaat 9.00 pagi –  6.00 petang tidak termasuk Cuti Umum) untuk bantuan.
  • Setelah pesanan anda telah diambil oleh syarikat logistik yang ditetapkan untuk anda, pengesanan kod akan disediakan dan anda boleh menjejaki status penghantaran pesanan anda melaui pautan di Pos Laju.