NATASYA-LOGO-white.png

Polisi Pembatalan dan Pemulangan

POLISI PEMBATALAN & PEMULANGAN


PEMBATALAN PESANAN

Produk yang telah dijual tidak boleh dikembalikan, oleh itu dukacita dimaklumkan bahawa tempahan tidak boleh dibatalkan sebaik sahaja diletakkan, Sila pastikan anda telah diperiksa dan mengesahkan semua butiran dan maklumat sebelum anda memproses bayaran anda.

POLISI PEMULANGAN UNTUK PEMBELIAN ATAS TALIAN

  • Kami komited untuk menyediakan produk yang berkualiti kepada pelanggan kami. Jika atas apa-apa sebab anda tidak berpuas hati sepenuhnya, kami gembira untuk membuat pertukaran produk untuk produk biasa baru dan belum dibuka yang dikembalikan dalam masa 7 hari dari tarikh penghantaran.
  • Semua produk berharga biasa  dan belum dibuka boleh ditukar dengan resit/invois atau pesanan pos pembungkusan invois.
  • Semua produk boleh ditukar sekali sahaja.
  • Produk yang dijual boleh dikembalikan, tetapi kami dengan senang hati akan menukar produk dengan produk lain yang mempunyai nilai yang sama atau nilai yang lebih besar.
  • Semua penghantaran dan/atau pengendalian caj asal tidak boleh dikembalikan. Produk ini perlu dikembalikan dalam jenama asal baru melalui mod penghantaran pilihan penghantar. Kami mengesyorkan bahawa anda menggunakan perkhidmatan kurier yang boleh dipercayai dengan perkhidmatan pengesanan bungkusan untuk mengelakkan kerosakan. Dukacita dimaklumkan bahawa produk yang dijual dalam talian tidak boleh ditukar di kedai-kedai pada masa ini.
  • Sila benarkan satu (1) hingga tiga (3) minggu dari hari anda kembalikan produk bagi permintaan anda untuk diproses. Anda akan dihubungi sebaik sahaja pulangan anda selesai.
  • Dalam keadaan yang jarang berlaku bahawa produk anda hilang dari pesanan anda, sila laporkan kepada Khidmat Pelanggan pada hari penghantaran dan kami akan berasa gembira untuk membantu.
  • Natasya berhak untuk membuat keputusan muktamad jika produk yang dikembalikan dalam keadaaan tidak memuaskan, atau syarat-syarat di atas tidak dipenuhi.
  • Kami akan email anda sebaik sahaja kami menerima dan memproses bungkusan untuk memberitahu anda bahawa bungkusan itu selamat tiba di tangan kami.
  • Jika anda mempunyai sebarang soalan mengenai polisi pemulangan kami, sila hubungi Khidmat Pelanggan di talian +6(03) – 6141 7772 (Isnin-Jumaat 9.00 pagi – 01.00 petang dan 2.00 petang –  6.00 petang tidak termasuk Cuti Umum). Sila berikan butiran perhubungan, nombor invois anda dan sebab untuk pemulangan.
  • Nota:-  Jualan barangan dan item dibeli menggunakan kod diskaun adalah muktamad, tidak boleh dikembalikan, tidak akan dikembalikan tidak boleh ditukar.